Modyfikacje i tuning skuter贸w

1. Chcesz polepszy膰 osi膮gi skutera?

Nie ma problemu, mamy na tym polu ogromne do艣wiadczenie! Na 偶yczenie zajmiemy si臋 kompletn膮 modyfikacj膮 Twojego pojazdu. W naszej ofercie znajdziesz pe艂en asortyment zamiennych cz臋艣ci tuningowych uznanych producent贸w: TOP RACING, RMS, TECNIGAS, VICMA, AIRSAL. Wykonujemy proste modyfikacja a tak偶e zaawansowany tuning polegaj膮cy przyk艂adowo na zwi臋kszeniu pojemno艣ci silnika, monta偶u sportowego uk艂adu wydechowego, sprz臋g艂a, wariatora, ga藕nika.

Tuning skuter贸w – Warszawa otwiera si臋 na motocyklist贸w i ich oczekiwania dotycz膮ce polepszenia jako艣ci jazdy i lepszego wygl膮du pojazdu. Szczeg贸艂owe informacje oraz relacje zdj臋ciowe dost臋pne s膮 na facebook-u.

Tuning skutera- t艂ok

2. Stela偶e pod kufry dla dostawc贸w, kurier贸w itp.

Nasz serwis oferuje tak偶e stela偶e pod kufry przeznaczone na potrzeby dostawc贸w, kurier贸w, itp. Stela偶e dedykowane s膮 do konkretnego modelu skutera. W ca艂o艣ci wykonane s膮 z profili stalowych malowanych natryskowo. Dzi臋ki przemy艣lanej konstrukcji nie niszcz膮 ramy pojazdu i doskonale znosz膮 trudy u偶ytkowania na polskich drogach. Stela偶e montowane s膮 do otwor贸w monta偶owych w skuterze i nie wymagaj膮 znacznych modyfikacji, np. ci臋cia i wiercenia plastik贸w.

Modyfikacje skuter贸w - baga偶niki

Modyfikacje skuter贸w w Warszawie - stela偶

Stelaz pod baga偶nik w skuterze

Stala偶 bagaznika do skutera

3. Peugeot Kisbee: Tuning 70 ccm

Film w skr贸cie przedstawia modyfikacj臋 Peugeota Kisbee. Wymieniono: oryginalny zestaw cylinder + t艂ok na nicasil-owy zestaw tunningowy firmy AIRSAL 70 cm3. Zastosowali艣my tak偶e wzmocniony 艂a艅cuch rozrz膮du japo艅skiej firmy DID, tuningowy uk艂ad wydechowy NCY wykonany z polerowanej stali nierdzewnej oraz sportowy modu艂 zap艂onu dedykowany dla silnik贸w GY6. Pr臋dko艣膰 max. skutera po wykonaniu modyfikacji to ok. 80 km/h, znacz膮c膮 wzr贸s艂 moment obrotowy co prze艂o偶y艂o si臋 na zwi臋kszenie elastyczno艣ci silnika.

4. Kymco Super 8 4T tuning. Przy艣pieszenie + V-max.

5.Extremalny tuning Rieju RS2

Mechanicy otrzymali jedno, proste zadanie- wycisn膮膰 z silnika AM6 tak wiele jak tylko si臋 da. Bud偶et by艂 limitowany, jednak poprzeczka zosta艂a ustawiona bardzo wysoko. Standardowo motocykl wyposa偶ony jest w popularn膮 jednostke dwusuwow膮 Minarelli AM6.

Silniki te maj膮 wielk膮 zalet臋 – lubi膮 tuning. Z AM6-tki mo偶na wycisn膮膰 na prawd臋 bardzo du偶o. Nam si臋 to uda艂o.Zacz臋li艣my od monta偶u sportowego zestawu AIRSAL-a RACING EXTREME.
Jest to aluminiowy, nicasilowy zestaw z t艂ookiem o 艣rednicy 50 mm, monta偶 tego zestawu powi臋ksza pojemno艣膰 silnika do 80 ccm3.
Pierwszy etap to ca艂kowity demonta偶 pojazdu. Motocykl zosta艂 ogo艂ocony z plastik贸w a silnik wymontowany z ramy i rozebrany na cz臋艣ci pierwsze.Moc jak膮 oddaje zestaw Airsal-a to nie 偶arty, standardowy wa艂 nie wytrzyma przeci膮偶e艅 jakie zafunduje mu Airsal-a. Konieczne jest zastosowanie sportowego, wzmocnionego i
dedykowanego do z zestawu AIRSAL-a wa艂u. Niestety zestaw Airsal-a nie b臋dzie dzia艂a艂 na standardowym wale AM6.

Jest to ca艂kowicie inny wa艂 ni偶 fabryczne AM6. Zmieniono w nim skok korbowodu wp艂ywaj膮c odpowiednio na kompresj臋. Do monta偶u nowego wa艂u u偶yli艣my r贸wnie偶 specjalnych 艂o偶ysk NTN-a, kt贸re wytrzymaj膮 zdecydowanie wi臋ksze obci膮偶enie. Fabryczny ga藕nik zast膮pili艣my sportowym Dellorto 21 DS RACING a wydalanie efekt贸w pracy Airsal-a powierzyli艣my sportowemu uk艂adowi wydechowemu Tecnigas G-BOX. Zosta艂 on r贸wnie偶 odpowiednio zmodoyfikowany pod k膮tem wsp贸艂pracy z zestawem Airsal-a.

Zmodyfikowali艣my tak偶e przeniesienie nap臋du. W miejsce miejsce typowego sprz臋g艂a AM6 pow臋drowa艂o sportowe, wzmocnione, dysponuj膮ce mocniejszymi spr臋偶ynami. Podobnie post膮pili艣my z 艂a艅cuchem – zastosowali艣my japo艅ski, wzmacniany DID 428NZ. Efekty naszej pracy mo偶ecie obejrze膰 na filmiku poni偶ej.